„PUZEĆI ŠERIJAT“ – ŠTA JE TO?

Bilmez je bosanska riječ turskog porijekla, a znači totalna neznalica i k tome još totalna budala. U Bosni ima mnogo bilmeza, ali bilmez kao što je Nikola Špirić nije ni s kim usporediv. Kao lik Špirić nije bitan, ali kao politički brbljivac koji negira genocid jest bitan. Špirićeva najnovija genocidna lozinka „puzeći šerijat“ nije slučajna.

Otvori link ovdje:

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q&esrc=s&source=web…

Ova Špirićeva priča se izvodi iz arsenala srpskih (Karadžić-Mladić) i svjetskih (Breivik- Tarrant) genocidaša protiv muslimana ma gdje bili, ma koliko ih ima i ma koliko pričali da žele građansku državu. Priča o građanskoj državi u Bosni je „puzeći šerijat“ ili „islamska država“. Nastranu što nema pojma ni o šerijatu ni o islamskoj državi, evidentno je da Špirić zna da je lozinka „puzeći šerijat“ i „islamska država“ najbolji znak za prepoznavanje među srpskim i svjetskim genocidašima.

Ćoravom je džaba namigivati a gluhom je džaba glasno govoriti. No, korisno je podsjetiti one koji imaju zdrav razum da ne postoji „puzeći šerijat“ već postoji jasan i nedvosmislen šerijatsko-moralni kod, koji važi za sve ljude zdrave pameti, a to je kako stoji u svim svetim knjigama:

– Ja sam Gospod Bog Tvoj; nemoj imati drugih bogova osim mene – Špiriću!

– Ne pravi sebi idola niti kakva lika; nemoj im se klanjati niti im služiti – Špiriću!

– Ne ubij – Špiriću!

– Ne čini preljube – Špiriću!

– Ne kradi – Špiriću!

– Ne svjedoči lažno na bližnjega svojega – Špiriću!

– Ne poželi ništa što je tuđe -Špiriću!

Ako su ove iskonske moralne norme „puzeći šerijat“ u formi bosanske „građanske države“, onda je Špirić u pravu, onda Špirić zna o čemu priča jer to ugrožava njegovu koruptivnu i nemoralnu komociju.

Međutim, moram razočarati bilmeza Špirića da u muslimanskoj povijesti nije nikad bila u opticaju sintagma „islamska država“.

Skorašnja upotreba, odnosno zloupotreba apokrifne sintagme „islamska država“ nema utemeljenje ni u jednom autentičnom izvoru islama. Ali, ideja o građanskoj državi, posebno u Bosni, ima utemeljenje u etičkoj i političkoj doktrini, koju baštine muslimani, a to je vladavina prava, gdje važi princip građanskog uređenja države tako da svaki pojedinac – građanin i građanka – ima pravo da bira i da bude biran bez obzira na vjeru, naciju i boju kože: „jedan čovjek, jedan glas“.

Ako se pod tim građanskim principom podrazumijeva „islamska država“, onda je Špirić nehotice u pravu. Onda je sintagma „islamska država“ obogaćena novim značenjem, koje simbolizira europsku demokraciju, koja je proizašla iz europskog humanizama i renesanse, kao rezultat utjecaja islamske kulture i civilizacije preko Andalusa/Španije. Očito, nekad i bilmez može nenamjerno da pogodi u sridu.

Otuda mi se jako dopada politički pokret za bosansku „građansku državu“, koju Špirić naziva „islamskom državom“ sa „puzećim šerijatom“, gdje su Miro Lazović i Ivo Komšić važni akteri.

Ne samo da tu političku ideju podržavam, već bih joj se rado pridružio zato što, kao što sinoć, pred iftar, na Sarajevo TV u emisiji “Polis” reče dokazani bosanski patriota Miro Lazović: „Bošnjaci ne mogu bez države! Bošnjaci ne mogu bez građanske države“.

Kroz mrzovoljni lik Špirića koji tukne na genocid i bosanski patriotski lik Lazovića, koji miriše na bosanski patriotizam, Bošnjaci mogu da prepoznaju razliku između bolesne torovske i zdrave bosansko-građanske političke opcije, koju Bošnjaci/Bosanci treba da svesrdno zagrle kao svoj politički put i državni kolosijek.

Nasreću, istekao je rok za Špirićevu priču o „puzećem šerijatu“ i bosanskoj „građanskoj državi“ kao „islamskoj državi“. Zato, islamofobi koji još uvijek naćoravo kušaju tu pokvarenu Špirićevu priču, kojoj je istekao jestivi rok, otrovat će se sa teškim stomačnim bolovima. Bit će nam ih žao. Ali ništa im ne može pomoći zbog njihove ćorave pohlepe, na koju ih bilmez Špirić navraća da je žvaču.

Mi idemo dalje u pokretu za bosansku „građansku državu“, gdje će važiti vladavina prava na principu „jedan čovjek, jedan glas“.

Zovite to kakvim god imenom hoćete, ali upamtite da je to jedino moguće i jedino spasonosno za sve ljude dobre volje u jedinstvenoj, nedjeljivoj, suverenoj i demokratskoj Bosanskoj republici, nasljednici drevne Bosanske kraljevini.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *